Yoga nu este deloc dificila atata timp cat te apuci de facut exercitii de la simplu la complex! Alexandra Maria de la scoala con Sabor  ne recomanda sa incepem antrenamentul de yoga cu pozitiile cele mai usoare, concepute special pentru momentul zero, atunci cand corpul nu este foarte flexibil! La inceput este foarte indicat sa faci toate astea sub supravegherea unui profesor. unele miscari pot fi gresite si iti pot afecta sanatatea daca nu le practici cum trebuie.  Exista in magazinele de articole sport o serie intreaga de saltelute din burete special facute pentru antrenamentele de gimnastica la sol. Iti recomandam sa te dotezi cu o astfel de salteluta pentru a putea lucra in voie exercitii yoga care necesita statul pe parchet, la nivelul solului.

Yoga este eficienta cand este practicata dimineata, inainte de micul dejun ca un sport ce ajuta in plus la remodelarea corporala si relaxarea intregului organism. Daca, insa, nu ai starea sau timpul necesar, poti sa urmezi niste ore organizate la scoala con Sabor, de exemplu, dar trebuie sa ai grija sa nu vii la antrenament cu stomacul plin de mancare. Este recomandat sa lasi o pauza de aproximativ trei patru ore intre ultima masa si inceperea antrenamentului de yoga si de cel putin jumatate de ora de la ultima bautura servita.

Yoga este un sport al relaxarii. Nu trebuie sa ai musculatura foarte dezvoltata ca sa practici acest sport si nici nu trebuie sa ai rezistenta fizica de invidiat. Dar inainte de a te incepe ora de yoga trebuie sa te relaxezi maxim.

Yoga este si un mod de viata, deci cel mai bun mod de a intelege si de a insusi acest aspect este prin stabilirea unui program riguros. Daca vii la curs atunci programul este fix si nu mai trebuie decat sa te tii de el.

Schimbarile se vor vedea dupa un interval de timp relativ scurt. Daca practici yoga zilnic poti face evaluari saptamanale de pierdere in greutate sau asupra gradului de relaxare.

In general yoga se practica o data pe zi. Nu va obositi corpul decat daca profesoara dumneavoastra  va indica sa faceti asta.